PDA

Ver la versión completa : ara feia estona...



AntoniCladera
06/11/2009, 22:45
Idò això... ara feia estona que no posteava.... no sé pq, sa veritat... ahir li deia a ne'n Pepe... tal vegada *fotia massa canta amb es comentaria i m'estimat més fer un poc de recés crític(ho som molt, perdonau-me... amb jo mateix i amb els altres....)
Però bono, avui ton a pujar i supòs que vos tornaré a donar un poc la tabarra.... sempre podeu dir-me amb sinceritat si m'estic passant..de dever... Ho faig d'una manera involuntària però intentant dir el que sent per ajudar-vos a corregir i de la mateixa manera a acceptar les meves errades i corregir les meves fallides...
Quin rotlloo!!!!!!!! deu mevet!!!
Bé, vos deix amb sa foto d'avui!! *Una foto en un dia sense llum... aprofitant el poc contrst que em donaven elsennivolats

salut!!!

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=5435& g2_serialNumber=1

PepePenafiel
06/11/2009, 23:57
Tooooni,creo que ayer faltó degustar una alhambra para que desaparezca ese sentimiento de exceso de crítica que yo no he sentido jamás. Mas bien se disfruta leer los puntos débiles de nuestra fantástica afición-locura.
Esta imagen que subes me parece como dos en una, como suele decir mi querido tutor y paisano Carlos dos tomas para fundir en una.
Por una parte la silueta del litoral con una nitidez insultante, inmensa y unos colores muy armónicos y por otro el cielo que nada tiene que ver en nitidez, me gusta los tonos que tiene.
Me gusta el dominio de niveles de la imagen con la precisión por zonas habitual en ti y el único pero que se me ocurre es el mencionado de la diferencia entre"el cielo y la tierra".
Toni no sé cuantas tonterías fotográficas he dicho pero es lo que realmente siento al admirar tu fotogtafía. :)

imported_admin
07/11/2009, 00:28
Preciosa foto. La he copiado para probar un cambio: la he recortado por arriba para evitar los nubarrones negros y me ha gustado el resultado.
Que et sembla la idea, Toni?

AntoniCladera
07/11/2009, 00:49
siiiii......però...hi eren...i he optat per no llevar-los...questió de gustos i de composició Jaume...res més... Pot quedar bé també... El que em va agradar més va ser la diferència d'il·luminació entre la mar i el cel.....i els ennivolats foscos ho remataven....aquesta era la idea...però la teva tambñes és positiva...

salut!

imported_admin
07/11/2009, 00:53
Cert.

XecGomila
07/11/2009, 08:17
lo espectacular de aquesta son els nuvols....




per cert i en resposta al teu comentari.... personalment prefereixo que ens donis tabarra que a la teva ausencia.....

.. ale...

CarlosSilvestre
09/11/2009, 18:48
Las fotos en días sin luz molan mucho. Me gusta en esta la tonalidad de las nubes ¿es tal cual o hay un filtro degradado analógico o digital?

BielPons
09/11/2009, 21:16
Interesante y llamatico el cielo y el contaste de luces.

Carlos Bienvenido.

AntoniCladera
09/11/2009, 21:37
Objetos inteligentes con variación de temperaturas......
salut! ;)