PDA

Ver la versión completa : Il·luminació d'estudi exterior je,je



AntoniCladera
14/11/2009, 14:24
ës la milloe, però no té preu, és imprevisible.
Esper que vos agradi.

salut ;) ;)
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=5621& g2_serialNumber=1

XaviMarques
14/11/2009, 14:30
jejej eostres es llamps esta molt ben agafat
pero es moli,... massa a la dreta per es meu punt de vista

i datos exif?¿?¿

XecGomila
14/11/2009, 15:26
... ¡¡.. bone Toni.... [smiley=thumbsup.gif]
bone iluminació vas tindre.... un poc mes i carregas pilas.... ;D ;D



-- per mi, això es constància, no imprevisió .... -- si.. ¿

CarlosSilvestre
14/11/2009, 15:31
Mira que lo he intentado veces y siempre me salen birrias. Muy chula Toni.

BielPons
14/11/2009, 16:57
Me imagino que no era noche cerrada por la iluminación, la combinación de diferentes luces se me hace extraña, por lo demás muy bien captada, fotos difíciles de capturar.

VLafebre
14/11/2009, 20:00
Si senyor, pel meu gust, una molt bona foto. És d'aquelles que són molt difícils de fer i que a tothom li agradaria haver fet alguna vegada. La possició del molí jo la trobo correcta, aproximadament a 1/3 de la banda. La única cosa que jo tractaria de corregir és (el fanal?) que surt a la part inferior esquerra de la imatge, que distreu una mica. Però per lo demés, fantàstica. Gràcies per compartir-la.

AntoniCladera
14/11/2009, 22:11
Merci...Per cert...la llum de la part esquerra inferior no és un fanal és una finestra amb la llum oberta...i per cert, Biel, era nit tancada, els llamps eran la meva il·luminació.

Com la vaig fer?:
Vaig calcular l'exposició que havia de menester per captar correctement els edificis i el molí sense cremar... eren uns 30"...llavors vaig posar l'intervalòmetre en marxa.... cada segon feia una foto de 30"... era una nit amb llamps..bastants...era questó d'espera i paciència... i voilà..

Xavi, el molí està, per jo, al seu lloc, al terç inferior com dicten els cánon de la composció(vaig estudiar la composció abans de res).. però no passar res, les regles estan per no complir-les...... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

bé,, salut a tots!!!

XaviMarques
15/11/2009, 19:32
perdona toni però a jo me dona sa sensesio que es llamp comensa de dalt l'esquerra val, i du a nes moli, i es moli apunta a la dreta, i surt de sa foto per lo cual me sembla que tindria que ser a la dreta , jo com te dit, fa un any que faix fotos i soc molt novato pero es sa meva sensacio

AntoniCladera
15/11/2009, 20:33
Faltaria més Xavi... Un any no és res i és molt... tu tens molt a dir... ànim i gràcies perl comentari...
Ha estat un gust coneixer-te.

salut!!

AntoniCladera
15/11/2009, 20:35
Faltaria més Xavi... Un any no és res i és molt... tu tens molt a dir... ànim i gràcies perl comentari...
Ha estat un gust coneixer-te.

salut!!

XaviMarques
15/11/2009, 20:39
Collons ara tens por de que te esborrin es comentari i en deixes dos per si de cas ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

XecGomila
15/11/2009, 20:55
...¡¡¡.. bon comentari Xavi, ara va esquiu.... je..je... ;D ;D

imported_admin
15/11/2009, 21:53
Collons ara tens por de que te esborrin es comentari i en deixes dos per si de cas ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Molt bo, Xavi! ;D ;D ;D