PDA

Ver la versión completa : Mongofre a primera hora del matí

raulsintes
07/01/2013, 20:31
Com diu el refrany: “Quien madruga dios le ayuda” i ho vaig fer, sortir de casa a les fosques i ajudat d'una llanterna, posar-te a caminar per a dins de ses salines de Mongofre per arribar just a sa sortida del sol al lloc més paradisíac de l'illa.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12212 1&g2_serialNumber=1

victormijares
09/01/2013, 17:38
Raul, creo que voy a comentar tu foto no desde el aspecto fotografico, ni el tecnico, si no por lo que transmite.
Casi ninguno de mis fotografos favoritos, exceptuando a A. Adams, no poseian una tecnica perfecta, ni mucho menos la mejor de las camaras pero sabian transmitir algo, sabian plasmar ese momento, ese mensaje. Y he dedecir, que tu, mejor dicho que tus fotos transmiten eso, para mi, ternura, calidez.

Me gustan mucho la verdad sea dicha :)

beptaltavull
09/01/2013, 20:58
M'agrada Raul, veig que estas fent feina amb PS, si no m'equivoco son 2 fotos, una exposició
pel cel i una altra per la terra, el que pasa es que quan s'acoplen les dues imatges s'ha de ser
molt perfeccionista i acurat, si t'hi fixes, la part esquerra del perfil de la terra, es nota molt la máscara,
com una feina sensa acabar. Quan faig una feina d'aquestes amplio la imatge a 600%.

Potser vaig equivocat i el processat no es així... no sé ;) ;)

raulsintes
10/01/2013, 13:18
Muchas gracias Victor, me alegro que te gusten mis fotografias, mi técnica no es muy depurada y a veces tengo serias dificultades en resolver el procesado, especialmente cuando junto dos fotografias. Pero gracias a los compañeros fotofinderos aprendo cada dia.

Raul, creo que voy a comentar tu foto no desde el aspecto fotografico, ni el tecnico, si no por lo que transmite.
Casi ninguno de mis fotografos favoritos, exceptuando a A. Adams, no poseian una tecnica perfecta, ni mucho menos la mejor de las camaras pero sabian transmitir algo, sabian plasmar ese momento, ese mensaje. Y he dedecir, que tu, mejor dicho que tus fotos transmiten eso, para mi, ternura, calidez.

Me gustan mucho la verdad sea dicha* :)

raulsintes
10/01/2013, 13:23
Hola Bep

Pues si, son dues fotografies, i t'haig de dir que tenc series dificultats per fondre les imatges sense que es noti. M'agrada el què en dius d'ampliar

M'agrada Raul, veig que estas fent feina amb PS, si no m'equivoco son 2 fotos, una exposició
pel cel i una altra per la terra, el que pasa es que quan s'acoplen les dues imatges s'ha de ser
molt perfeccionista i acurat, si t'hi fixes, la part esquerra del perfil de la terra, es nota molt la máscara,
com una feina sensa acabar. Quan faig una feina d'aquestes amplio la imatge a 600%.

Potser vaig equivocat i el processat no es així... no sé* ;) ;)

VLafebre
10/01/2013, 19:47
Comparteixo el comentari d'en Bep i, per cert, el consell que t'ha donat, és molt bo.

joangomila
10/01/2013, 23:13
També hi estic d'acord amb el que comenta en Bep.

PepePenafiel
12/01/2013, 11:10
De acuerdo con Bep aunque confieso que yo no pasaba de trabajar al 200%.
:-[ :-[ :-[

joangomila
12/01/2013, 12:03
Yo suelo llegar al 400% y me va bastante bien para evitar esos pegotes de rimel, aunque es un trabajo laborioso y que precisa de paciencia y tiempo a la hora de hacerlo.