PDA

Ver la versión completa : ...no la volia pujar....



AntoniCladera
23/11/2009, 08:19
...y en Jaume m'ha animat...
No la volia pujat sobretot pel missatge de inquietut que dóna.
El tenir l'aranya centrada al front de na Maria fa que la foto doni una sensació de "incomoditat" i "intraquilitat" espiritual"... no sé a mi hem fa "yu-yu"...És la típica imatge d'un cartell d'una peli de por....
Què trobau?
Vaig provar altres punts de composició per situar l'aranya a un altre lloc del fotograma i el meu cervell em deia: "al mig Toni, fota-li al mig...uhhhhhh!!!"

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=6140& g2_serialNumber=2

;)

BielPons
23/11/2009, 09:46
Inquietant certament.

imported_admin
23/11/2009, 11:39
Me parece una MUY buena foto. Imposible quedarse indiferente, al verla. Provoca abstracción.
Al mig, Toni, al mig!!

CarlosSilvestre
23/11/2009, 12:21
Pues sin el rostro del fondo sería simplemente otra buena foto de un insecto, pero ahora la has convertido en una imagen francamente especial.

XecGomila
23/11/2009, 20:30
... l'he descarregat per mirarmela detenidament, vista sobre fons negre fa hasta por ..

.. bona foto, per mi és original, m'agrada.

.¿. la nena no estaria molt a prop, no.. ?

.. amb le descarga tampoc he pogut veure el parametres de la foto... Toni, ¿. quin objectiu vas emprar... diafragma molt obert, no..¿

PepePenafiel
23/11/2009, 21:35
Totalmente enervante e inquietante. LO que es la mente. La foto, efectivamente, no deja indiferente,. ¡Siempre trasmites, Toni...!

XaviMarques
24/11/2009, 09:32
MOLT BE TONI!!!
fantastica foto