PDA

Ver la versión completa : Como lo veis



BielPons
30/11/2009, 16:33
Está es de esas imágenes a la que dedicas bastante tiempo y ya estás tan harto de verla qué no sabes si se te escapa algo, me gustaría que me ayudarais un poco, yo no la veo mal, tiene unos halos en la farola y el tejado de la derecha que van a ser muy difíciles de quitar pero voy a intentarlo, por otro lado lo que más me preocupa es la perspectiva, la original me quedo un poco más alta, con el mismo ancho, pero creo que así está mejor, bueno si podéis ayudarme un poco os lo agradezco.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=6358& g2_serialNumber=3

Datos de la imagen:

total imágenes: 11
Formato: RAW
Exp: f/11 a 1/125
Modo: manual
Dist. focal 18 mm.
Tamaño final: 5669 x 4252 24,10 Mpx

imported_admin
30/11/2009, 18:34
Contesto rápido ( estoy trabajando....).:
La arista central del edificio habria que corregirla.
Ahora no recuerdo si los pasos son :
Edición, transformar, deformart o distorsionar...
Por lo demás bien corregida.
Los halos : yo también los estoy estudiando en el Mellado , allá lo explica muy bien.

XecGomila
30/11/2009, 21:31
... es o sembla muntatge HDR ... ¿¡. ..

esta be...
la prespectiva m'agrade... nivell inferior.

tal vegada jò hagués tret el cable transversal ... encara que... clar, alli estava ...

pregunta que no té res a veure amb la teva sol.licitud ... ¿...en quin moment està feta la foto ... ¡¡.. ni un vehicle ni res de moviment de vida .... difícil d'aconseguir ...



Salutacions Biel....

BielPons
30/11/2009, 23:33
Contesto rápido ( estoy trabajando....).:
La arista central del edificio habria que corregirla.
Ahora no recuerdo si los pasos son :
Edición, transformar, deformart o distorsionar...
Por lo demás bien corregida.
Los halos : yo también los estoy estudiando en el Mellado , allá lo explica muy bien.


Si Jaume, ya lo veo, control + T, clic con el botón derecho y distorsionar, lo que tendré que hacerlo sobre una porción de la imagen para no deformar el resto, en cuanto a los halos tendré que desempolvar el Mellado.

Gracias.




... *es o sembla muntatge HDR ... ¿¡. ..

esta be...
la prespectiva m'agrade... *nivell inferior.

tal vegada jò hagués tret el cable transversal ... encara que... clar, alli estava ...

pregunta que no té res a veure amb la teva sol.licitud ... ¿...en quin moment està feta la foto ... * ¡¡.. ni un vehicle ni res de moviment de vida .... difícil d'aconseguir ...



Salutacions Biel....


No Xec, no es HDR, lo que si està es tractada per zones, el cable es una de ses dubtes, com bé dius hi era allà, lo que si algun dia la venc o la present a un concurs suposo que els llevaré.

A se segona pregunta, no te res a veure amb sa pregunta que faig però si amb sa foto, es el dissabte de carnaval es capvespre abans de que sortís sa rua i estava ple de cons, ja veus cons clonants, cables no, quin dilema.

Soc un enamorat de aquestes fotos vull dir que cerco aquestes circumstancies per fer fotos sense gent i cotxes, un altre opció es utilitzar un filtre neutre, com es que te en Toni, fas una o varies fotos amb una exposició molt llarga i tots els que es mouen no surten a la foto o amb varies fotos si es possible.

Gràcies.

AntoniCladera
01/12/2009, 09:12
Així com està ja m'agrada.... la deformació és la típica de la lent... que hi farem?.. És l'unic que fa nosa....
Una bona solució a la deformació, ja que vas fer 11 fotos, és fer-ne unes poques més:
en fas 16, dividint la imatge en dos quadrants, 8 fotos dalt i 8 fotos baix fetes amb un 50mm, les juntes i veuras que la distorssió gairebé no existeix, ja que el 50mm que té un angle de 46º( sense comptar amb el factor 1,6x), equivalent a la nostra visió, és perfecte per aquestes fotos.... Tal vegada n'hagis de fer dues més, no ho sé... però el que és cert és que dividint la foto en dos o tres quadrants fas que les panoràmiques d'edificis siguin més correctes des del mateix principi....

salut i bona foto.

pd.- Una vegada vaig llegir que hi havia un programet que anaves fent fotos(amb trespeus) al llarg del temps(una o dues hores...cada cinc minuts), llavors les juntaves i el programet en questió s'encarregava de calcular les zones on no hi havia moviment, eliminant tot el que es movia... curiós... Una foto d'un carrer de Madrid feta amb un interval de tres hores i la foto resultant va queda buida de trànsit, només quedaven els edificis....

CarlosSilvestre
01/12/2009, 13:10
Pues chico, salvo la distorsión propia de la lente no veo nada que quitar o poner. Si tienes ganas de trajinar con el filtro de distorsión de lente o las herramientas de transformar para intentar corregir algo, pues entonces dale caña, pero me temo que lo que corrijas por un lado lo pifiarás por otro. Yo la dejaría tal cual.

XaviMarques
01/12/2009, 20:43
otografia! jo ses distorcions no les veix malament
l'unic son es alos de sa teulada com tu dius pero per lo demes un pasada de foto ;)

joangomila
01/12/2009, 21:18
A jo m'agrada com està.

PepePenafiel
02/12/2009, 17:25
Pues a mi me pasa igual, yo la veo bien como está, vamos es una fotografía que me gusta.

imported_admin
03/12/2009, 00:01
Me gusta mucho esta foto pero ese detalle de la arista ...