PDA

Ver la versión completa : retrat de na Joana



AntoniCladera
12/12/2009, 13:06
Emprant sa tècnica, molt personal, ja que l'he versionada als meus interessos, de sa clau alta, li vaig fer aquest retrat a sa meva filla gran.
Sempre es queixa que no li faig fotos, però a sa seva edat pre-adolescent, *sempre troba que a totes queda fatal.....
A aquesta, de la que estic molt content, es queixa del nas.... i jo li don sa raó... És un dels "matissos letjos" de la clau alta: les zones fosques destaquen molt més i na Joana al tenir el nasset més gruixut i ample, la foscor l'hi fa destacar..... Però a jo m'agrada molt aquest retrat.....


Què trobau??

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=6572& g2_serialNumber=2

NIKON CORPORATION Modelo NIKON D700
Valor de Apertura f/2,8 Espacio de Color Uncalibrated
Valor de Exposición Bias 1 EV Programa de Exposición Aperture Priority
Flash No Flash Longitud Focal 200 mm
ISO 200 Modo de Contador Center Weighted Average
Velocidad de Obturador 1/350 sec Fecha/Hora dom 22 nov 2009 16:50:33 CET
Alto de la Imagen EXIF 512 pixels


Per cert: M'ha arribat la bèstia!!! el nikkor 14-24mm 2.8 JA vos passaré fotos!!! No vos podeu imaginar la qualitat que té el bergant, fins i tot a 2.8!!!

http://www.flamholc.com/blog/wp-content/uploads/2009/07/d3_14-24.jpg

BielPons
12/12/2009, 16:41
Es difícil jutjar una foto quant hi ha tants de components personal que la envolten, si a això li afegim que sa model, a una edat un poc complicada, no està conforma amb es resultat, mes ho compliquem.

Sa tècnica de "clave alta" a jo particularment m´agrada, tot i que no totes ses fotos valen per aplicar-li. Amb aquest cas amb concret crec que sa foto si ho permet però s´afecte està un poc exagerat, es punt de partida es bo, una foto no excessivament contrastada i amb una il·luminació suau, sa foto crec l´hauries de haver fet des de un punt un poc mes alt que na Joana, li llevaries es punts negres des nas, també veig un poc exagerada sa exposició a sa cara, es veu massa blanca sense cap detall, de fet ses orelles es confonen amb el fondo, *el contrari a els cabells, que es on hi hauria de haver contrast, també veig els ulls un poc raros. Com tu saps millor que jo, en el cas de retractes s´il·luminació es sa base per aconseguir el resultat que cerquem.

Per cert em sento malament i tot per fer-te una critica i no un elogi quant sent verdadera admiració per sa majoria dels teus treballs, no m´ho tenguis en compte *::), sa meva intenció es ajudar dins de ses meves possibilitats.

Enhorabona per s´objectiu he mirat un poc s´anàlisis i proves i es una joia

CarlosSilvestre
12/12/2009, 17:56
Realmente es una foto muy personal. La clave alta está muy conseguida pero veo demasiado contraste con los ojos y la ropa.

En cuanto al objetivo...¡buf! A ver con qué imágenes nos sorprendes.

XecGomila
13/12/2009, 13:34
Aquesta tecnica provoca un ambiente peculiar i suau ..... tecnica desconeguda per a mi, no me desagrada l'afecte, esta bé.
.. las altes llums fan destacar els motius foscos....


Salutacions...

imported_admin
13/12/2009, 20:20
Ta filla , molt maca. La foto ( la tècnica) no em convenç.
L'objectiu : uau!!!

PepePenafiel
16/12/2009, 11:18
Mi silencio no responde a desinterés, creo que me adhiero a los comenraios de jaume.
Lo de una foto a una hija es un tema muy personal.
El problema es que esta técnica creo que no me gusta , porque pierdo relieves entre el blanco de las altas luces y no le sé ver la gracia.
Lo siento.
Lo de la adolescencia , Toni es algo que se debe de pasar como los partos. Je je pero en el fondo no deja de ser divertida aunque lo sepamos valorar a posteriori.

Lo del objetivo.. :P :P :P :P :P :P :P :P
Saludos