PDA

Ver la versión completa : La primera amb el 14-24mm 2,8



AntoniCladera
16/12/2009, 14:07
...ja sé que no hi ha hagut temps de treurer-li la pols de l'embalatge... però aquí ja teniu la primera.
Era a la reunió del fotoclub del Cercle Artístic i per la finestra de la sala de juntes.... (Com podeu veure, tenim unes reunions amb bones vistes....) vaig veure aquesta oportunitat: fer d'una tirada el port sencer, i sense aquelles aberracions als costats que fan córrer.
Està feta a´l màxim angular (14mm) i fixau-vos com els edificis de les cantonades estan quasi bé rectilinis.....
He de dir que la foto NO ha estat passada per cap filtre de correcció de lent. Aquest objectiu està fabricat per corregir qualsevol curvatura als costats, deixant les línees el més recte possible...és una passada.

No vos fixeu amb la composició ni amb els elements distorsionadors, ja que no he llevat res per poder-vos mostrar el fotograma sencer d'aquest aparell.... deu mevet!!!!

Si que m'ha fet ganes(no importava), de fer un HDR ràpid........ m'ha pegat així...què hi farem!!!! som d'aquesta pasta....

Esper que pugueu veure i notar el funcionament a 14mm d'aquest objectiu.
Ja aniré passant proves a diferents focals per veure altres resultats..
Les dades crec que son:

f/9
1/15
iso 800

A f2.8 funciona que és una passada, val la pena veurer-lo.....


https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=6614& g2_serialNumber=2

imported_admin
16/12/2009, 14:48
Enhorabona Toni!!!
a disfrutar-lo ( de rebot, nosaltres també).

CarlosSilvestre
16/12/2009, 16:41
Ostras Pedrín! ¡Si no hay apenas distorsión! A ver cómo me las apaño ahora yo con mi flamante 5D (¡el 17 llega!) y con el objetivo 24-105 que, sí es serie L, pero tiene un barrilete a 24 mm acoxonante.
Otra cosa: a pesar de ISO relativamente alto y el HDR no hay ruido. Buen equipo el tuyo chaval...y en buenas manos

PepePenafiel
16/12/2009, 17:25
:o :o :o :o :o Pero que es esto?????.
Yo creo que no está bien repartido, lo suyo es que yo tenga tu equipo y tu el mío ( para compensar) ;D ;D
Espectacular, increible , solo se me ocurren dos cosas que decir.
¿De verdad no está retocada?,.
En segundo lugar , ¡¡pedazo de objetivo!!, está en muy , muy buenas manos. A disfrutarlo y pasa imágenes todas las que puedas.
Saludos

BielPons
16/12/2009, 23:14
Quant vaig llegir ses proves de s´objectiu me va sembla molt bo i veig que es una passada lo que amb ses teves mans ja sabem que vol dir, FOTOS INCREIBLES.

Enhorabona i a xalar.

JoanCardona
19/12/2009, 15:57
Hi ha vegades que com diem aquí 'donen faves a qui no té caixals...' però en aquest cas és bé a l'inrevés, ses faves pes que té uns bons caixelots...

enhorabona!... i gràcies per compartir