PDA

Ver la versión completa : Sortida del Sol ......



XecGomila
23/12/2009, 16:48
¿. creieu que la zona central esta cremada....

¿. com agues pogut minimizar aquet blanc central....

he intentat retocar els nivells per zona, pero no he conseguit el resultat que esperava.


*Abans de sortir de viatje cap a Barna, volia compartir amb tots vosaltres aquesta Auba, marcho aquesta tarda, no se si tindre posibilitats de conectar amb FFF, torno el 27, per tant... os desitjo a tots i totes que tingeu un .. !!.Bon Nadal.........


.. desde aqui tambe aprofito per animar a la resta de FFs ha entrar i participar al fòrum fent cas al e-mail den Jaume ...


Salutacions.


http://1.bp.blogspot.com/_9CKhvDjBZxc/SzItUBa0WaI/AAAAAAAADS8/D6MEdwJVsLw/s1600/segona_2_DSC_5380-copia-copia.jpg

AntoniCladera
23/12/2009, 19:11
Bones saturacions.
l'únic remei és emprar un filtre degradat invers...però no sé si val la pena per les poques vegades que l'empram.....

salut i bon Nadal

imported_admin
28/12/2009, 19:00
Preciosa foto, Xec.
Imagino que hauràs passat la foto per l'anàlisi de les "altes llums" amb el Camera Raw i així sabràs si queda informació o no a aquesta zona aparentment cremada.
Si és així, jo retocaria un pel aquestes petites àries. Pòca còsa, però.
La foto ho mereix.

PepePenafiel
29/12/2009, 20:12
Me encanta es cielo, preciosa Xec

BielPons
29/12/2009, 23:23
Un cel espectacular, Xec, algunes zones, com ja te diu en Jaume, estan un pel reventadas, però així i tot una passada de foto.

Si es trossos cremats no tenen gens de informació ara ja no es pot arranjar, si es RAW te informació amb un doble revelat o o ajustant molt be es paràmetres des revelat per intentar no reventar se poca informació que hi pugui haver i ajustar es resto de sa foto sense tocar aquesta part.

XaviMarques
30/12/2009, 17:10
Olé pos a jo m'agrada com esta!

XecGomila
31/12/2009, 17:08
He decidit deixar-la com esta, he fet alguna prova pero no me convenç...
.. gracies a tots per els comentaris.......

*

salutacions i * * !!. bon any 2010 .... *[smiley=beer.gif]

imported_admin
31/12/2009, 18:40
He decidit deixar-la com esta, he fet alguna prova pero no me convenç...
.. gracies a tots per els comentaris.......

*

* *salutacions *i * * !!. bon any 2010 .... *[smiley=beer.gif]
Doncs també em sembla be com està.
Feliç Any Nou, Xec. [smiley=beer.gif]

JoanCardona
31/12/2009, 19:35
Feliç Any Nou a tothom.

Molt bona foto, m'agrada. 8-)

CarlosSilvestre
04/01/2010, 17:21
Una buena composición y un cielo espectacular.
Las luces del centro están reventadas sí, pero...¡es a sí la naturaleza! No veo que hayas de hacer nada para corregirlo.