PDA

Ver la versión completa : Prova documental..... (Podiceps nigricollis)



AntoniCladera
25/01/2010, 10:20
Si perquè es dia que va fer ahir no va donar per més.... llum dolenta, dolenta... A les 7'30h ja era dins s'aigua... Iso 800... aus en moviment...res de res... A les 9 un poquet mes de claror...que de llum res de res.... baix a 400 iso i a f/4.5, però les velocitats no pujen de 1/200. Això amb un 500mm i dins un hidrohide.... imaginau-vos....
Hi va haver un moment que l'aigua em va arribar als pits...Bono!! que farem??.. però l'invent em va funcionar a la perfecció..... l'esquena a l'estar dins aigua ni se'n va entemer....quin relax.....
A les 9'15 de dins unes canyes em sur aquest preciós exemplar de soterir coll negre amb plomatge d'hivern. El mateix problema: velocitat molt lenta i iso elevada.... que hi farem!!!!

Un company que va venir a veurer-mos va sentir a una parella de catalans que miraven les basse, que la dona li deia..... "Mira Joan, Una roca que es mou, mira!! " * ;D ;D ;D *Abans de que li pegàs un atac, el company li va explicar el que feia....
Quan tengui les fotos que em va fer les penjaré al foro. De moment vos pas dues mostres: Una del soterí i l'altre de l'invent.
Com podeu veure, les ventatges son el punt de vista molt més baix i un desenfocament molt més potent. Les desventatges: Les de tenir un 500mm i una d300 enmig d'una bassa(però controlat ehhh!!!!)
La darrera foto, que tècnicament no és gaire cosa, és per demostrar el punt de vista tan baix com millora la qualitat del desnfoc i la profunditat de camp.
Esper que vos agradin

Foto feta a les Basses de Lluriach. Ahir 24/01/2010.
Tècnica: Hidrohide


https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7479& g2_serialNumber=2


https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7476& g2_serialNumber=2


https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7482& g2_serialNumber=2

imported_admin
25/01/2010, 12:28
No han entrat les imatges, Toni...

AntoniCladera
25/01/2010, 12:47
Jo les veig.... vam ara d'una altra manera....

imported_admin
25/01/2010, 13:38
Ara sí.
Ets la pera!.
M'ha fet gràcia pensar que estaves amb aigua fins el pit i l'esquena descansada... però, i el fred?.
La meva ignorància em fa preguntar-te : Aquesta au és difícil, doncs, de fotografiar?, vol dir que la foto, apart d'estar ben feta amb una logística militar, té més valor per això?.

AntoniCladera
25/01/2010, 14:03
Fred? perquè? Amb un neopreno i escarpins de 3mm estava quasi suant dins l'hidro-hide. La logística militar és necessària ja que quan camines per la bassa et serveixi de camuflatge(només es veu el parasol de l'objectiu, que tbé està camuflat). Les aus no es senten atacades si t'atraques de manera lenta i irregular, llevat de les anàtides capbussadores, que són les primeres en volar( es veuy que veuen uns peus homínids que empenyen l'estructura....)jejejejej.

El valor és que és l'única manera d'apropar-se a aquestes aus i aconseguir aquests fons tan espectaculars. A la majoria de fotos d'aus els fons són més contrapicats, ja que les fotos es fan des de aguaits elevats. Jo les puc fer quasi be a nivell de l'aigua, aconseguint uns fons fantàstics....sempre que la llum sigui bona....però ahir tenia que provar les noves modificacions que li vaig fer a l'hidro meu.

salut!!

CarlosSilvestre
25/01/2010, 18:23
¡Vaya follón para fotografiar un pato! (vale, admito los insultos) ;D ;D ;D
Toni, admiro los montajes que eres capaz de hacer y tu capacidad para madrugar para conseguir la mejor luz. Afortunadamente los resultados se corresponden con el esfuerzo.
No te digo que me invites un día a "ir de Hide" contigo porque me temo demasiada intimidad ahí dentro.
Un abrazo y sigue, sigue...

XecGomila
25/01/2010, 21:30
!!.. enhorabona Toni una vegada mes per les explicacions tecnicas amb aquet document ...


.. ¿¿. sa de tenir algun tipo de permis per aquesta practica.... ?? ,

.. jo puc anar amb la meva 'quetxua' individual, posarme a un lloc 'sec'.... i ...

..

PepePenafiel
25/01/2010, 21:32
Purito espectáculo, doy medio brazo ( izdo) por el reportaje para ver el montaje y la de los catalanes viendo una roca moverse.
Fotografía en estado puro, una continua llamada de atención de lo que es ser un verdadero apasionado de este mundo. Eres admirable Toni . Por cierto ¿¿lleva nevera para las alhambras el artilugio??? ;) ;)

AntoniCladera
25/01/2010, 21:40
Por cierto ¿¿lleva nevera para las alhambras el artilugio???

Gracias Pepe. Vivo con esto.Me hace olvidar los problemas con mi espalda.... Nevera para alhambras no, pero un termo con cafè si. Ademàs hay sitio para una caja estanca casera para el mòbil y las llaves del coche si.... Piensa que tiene forma de "U" y sobra espacio alrededor de los brazos(parte delantera) Allí meto has una càmara con un gran angular...ya vereis el montaje.... Y seguro...un montón... primero me voy a pique yo que la càmara y el hidro-hide.....

salut!!

BielPons
25/01/2010, 23:19
Admirable el trabajo y la dedicación.