PDA

Ver la versión completa : Favaritx o "A quien madruga...."



AntoniCladera
01/02/2010, 12:55
si...si..... i ja ho cre que ajuda......
Fa una vintena de dies i amb un fred que pelava!!!!!
l'esforç sempre va acompanyat de recompensa...petita o grossa...... però recompensa........

http://gallery.me.com/antonicladera/100028/favaritx23/web.jpg?ver=12650261880001
salut
;) ;)

VLafebre
01/02/2010, 17:33
Ondia, mira que em costa matinar, a mi!. Pero si hagues de fer una foto com aquesta, em treuria la mandra de sobre. M'agrada tot: la llum, l'enquadrament, els detalls, els matisos...Felicitats.

imported_admin
01/02/2010, 17:50
Preciosa foto.
Et dic el mateix que en Vicenç, però no sé si tindria nassos de llevar-me a les tantes de la matinada i arriscar-me a que la foto no valgués la pena. Esperaré a saber-ne més i que no faci tant de fred. ::)

CarlosSilvestre
01/02/2010, 18:07
Hace unos tres años me levanté a las 4 para conseguir amaneceres birriosos en comparación con esta imagen tuya. Me prometí volver pero la pereza me vence.
Excelente imagen Toni.
Volveré...

XaviMarques
01/02/2010, 19:07
jajaj ara q me vols fer cadar malament amb ses meves fotos de favaritx?¿


jo tambe me xicat mati per anar a fer fotos antes que surtigues es sol pero era en sistiu i ara fa molta vessa , perque ja me costa xicarmer per anar a fer feina i es a les 6, vamos que a les 4 no me treuen des llit jejejej

AntoniCladera
01/02/2010, 19:46
Que dius Xavi?????
Fa vint dies es sol sortia a les 8'00h casi....
és en s'estiu que t'has d'aixecar dematinet....
Un bon termo amb cafè i bona companyia.....què més voleu?????
salut!!!!
pd.- Gràcies pels comentaris. I Xavi, no és per fer-te quedar malament....per favor!!!!!! Simplement per contrastar la nit i l'alba...
;)

XaviMarques
01/02/2010, 20:37
jajajajajajajaja ten tota sa rao ara no importa axicarse tan mati

i jo tot sol es vespre per favaritx si que vaix pasar de fred , per sa proxima men dure 4 modelos que me facin compañia ;D ;D ;D ;D

PepePenafiel
01/02/2010, 21:33
Preciosa imagen Toni, encuadre maravilloso. La luces no están mal del todo ;D ;D ;D ;D ;D ;D. Bueeeeno son una pasada.
Me encanta todo incluso el frío que debía hacer, me encanta esa sensación, debe de ser deformación por mi parte de montañes. ;) ;) ;)

XecGomila
02/02/2010, 14:45
Toni, preciósa estampa... .. Favaritx sempre dona de si..... ¿. amb quin objectiu esta feta.... ¿. el 14-24 ...


... jo tambe som de axecarme demati ... pero s'idea den Xavi encara es mes bona ... '4 models.... no una no.... jaajaa..

BielPons
02/02/2010, 23:08
Ja va vale la pena, bona imatge.