PDA

Ver la versión completa : Panoramiques



cesarpieres
31/01/2010, 20:11
Hola a tothom,

Us he pujat ( https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_itemId=7627 )unes fotos fetes amb un mòbil (Nokia N80 , 3Mpx) i ajuntades amb el Panorama Maker 4.0

Li he pujat els colors amb el photoshop 7.0 (versió portable que em vaig fer) opcions de to i saturació.

La meva pregunta es com puc arreglar el cel i difuminar la part on s'ajunten les fotos??? per poder-les posar al GoogleEarth com a www.panoramio.com

imported_admin
31/01/2010, 21:12
Com que jo ja et vaig fer un comentari al respecte, deixeré que els demés et contestin.
De tota manera crec que aquesta panoràmica del port de Ciutadella és difícilment recuperable. Primer de tot, no te gaire sentir demanar-li a una foto feta amb un NOKIA més de el que has conseguit. Quan t'hi posis (amb el Panoramamaker) hauries de partir de fotos fetes amb la Canon Eos400D. Però, no està mal el resultat de les fotos fetes amb un Nokia!.

Per cert, si vols inserir una d'aquestes fotos aquí, per exemple la del port de Ciutadella, la adreça d'aquesta foto es :
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7718& g2_serialNumber=2
Si copies aquesta adreça i la incrustes enmig de :
, la foto hauria de editarse aquí. ( Hi ha un tutorial que ho explica).
https://www.fotofinde.com/cgi-bin/yabb_fotofinde/YaBB.pl?num=1248116876

XaviMarques
31/01/2010, 21:50
jo estic dacort amb en Jaume nosltrus no em de fer fotos amb es telf ja que tenim reflex i despres ens sap greu averles fetes amb es telefon

XecGomila
02/02/2010, 17:48
.. Hola César, *lo millor es que pujis ses fotos aqui, *i entre tots debatim la mateixa, ... *

.. el tutorial que fa referencia en Jaume, esta molt ben explicat... *

... ala idó... *anims... es trata de anar provant.

Salutacions. * * *

BielPons
02/02/2010, 23:21
Hola Cèsar, home les fotos fetes amb es mòbil, no donen mes de si, no es només es MPX, també ses opcions de configuració i sa qualitat de s´arxiu, en quant a fer panoràmiques a mi també es una de ses cosses que m´agrada però encara no he trobat cap programa per ajuntar fotos (automàticament) que me satisfaci.

Una de ses coses a tenir en compte a l´hora de fer ses fotos es solapa bastant ses imatges entre un 25 i un 35 per cent, i que totes se fotos es facin amb es mateixos paràmetres de exposició i de balanç de blancs.

imported_admin
04/02/2010, 09:01
......Una de ses coses a tenir en compte a l´hora de fer ses fotos es solapa bastant ses imatges entre un 25 i un 35 per cent, i que totes se fotos es facin amb es mateixos paràmetres de exposició i de balanç de blancs.

Crec que en Biel ha dit dues coses molt bàsiques per fer aquest tipus de foto. Dues grans veritats:
1. Solapar generosament el final d'una foto amb l'inici de la següent.
2. Mateixos Parámetres per totes les fotos. Biel, podem suggerir que es facin les fotos en modo manual per evitar aquests possibles canvis?

Un altre detall, que potser sembla obvi però que s'ha de tenir molt en compte quan es fa cadescuna de les fotos de la panoràmica SENSE TRESPEUS, sobretot a pols, és procurar mantenir una mateixa línia d'horitzó o de plomada si es fa una panoràmica vertical. En alguns visors es pot activar l'opció de quadrícula (rejilla?), el que ens pot ajudar molt per fer les fotos aliniades entre sí.

AntoniCladera
04/02/2010, 19:28
No gaire més que dir....afegir si hem deixau un programa molt útil en la confecció de panoràmiques. Jo tenc la llicència per Mac(Pepe, si lo quieres..... podemos llegar a un acuerdo ::) ) El programa, que per supòs hi és tbé per Pc's es diu Ptgui pro. Està amb anglès, però és molt fàcil de fer funcionar....... corregeix aberracions òptiques....deprimeres ja detecta la lents i la longitud focal i dades exif.......bé.... és el que més bons resultats dóna. El recomana moooooolt seriement........ Ojo al dato......

Per cert, en pocs dies, tindré feta ja la ròtula casera per panoràmiques..... falten unes darreres modificacions i ja estarà!!!!!

salut!!

BielPons
04/02/2010, 19:58
.................... Biel, podem suggerir que es facin les fotos en modo manual per evitar aquests possibles canvis?



Mes que suggerir, es obligat per evitar qualsevol canvi a sa exposició.

PepePenafiel
04/02/2010, 20:15
No gaire més que dir....afegir si hem deixau un programa molt útil en la confecció de panoràmiques. Jo tenc la llicència per Mac(Pepe, si lo quieres..... podemos llegar a un acuerdo *::) *) El programa, que per supòs *hi és tbé per Pc's es diu Ptgui pro. Està amb anglès, però és molt fàcil de fer funcionar....... corregeix aberracions òptiques....deprimeres ja detecta la lents i la longitud focal i dades exif.......bé.... és el que més bons resultats dóna. El recomana moooooolt seriement........ Ojo al dato......

Per cert, en pocs dies, tindré feta ja la ròtula casera per panoràmiques..... falten unes darreres modificacions i ja estarà!!!!!

salut!!
A ver si te espabilas y vienes rapidito a recoger algún premio que me tienes en dique seco desde hace casi tres meses ;D ;D ;D ;D
El precio , el de siempre ¿tres alhambras y una Ambar Zaragozana? ;) ;)

Cesar realmente eres un virtuoso de las panorámicas porque con un nokia hacer eso tiene mérito. Espero las de la reflex