PDA

Ver la versión completa : Mirant al mar 1a panoramica amb Canon 400D



cesarpieres
05/02/2010, 12:32
A veure que trobau, no l'he retocada per saber com la podria millorar.


https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7882& g2_serialNumber=2

imported_admin
06/02/2010, 00:53
Molt xula.
Tal vegada aniria be una mica més d'aire per la part superior i un pel per la inferior.
Algunes roques de l'altre banda estàn massa fosques, es poden aclarir, suposo.
Molt be per la fusió. Quantes fotos vas ajuntar?
Molt be per deixar a la persona a un costat.

CarlosSilvestre
06/02/2010, 12:52
No veo nada para mejorar. Me parece una estupenda imagen panorámica a la que la figura le da la proporcionalidad adecuada.

VLafebre
06/02/2010, 18:57
La foto la trobo molt maca. La única cosa que jo faria és donar-li una mica més d'espai pel darrera de la figura, intentant respectar una mica la regla dels terços. Ja sé que les regles son per trencar-les quan calgui, però mira de provar-ho a veure quina t'agrada més. I, a més, tot és qüestió de gustos...

elianaderrico
06/02/2010, 20:00
Muy linda tu foto,me encantan tus panorámicas Cesar....


Aunque yo no puedo darte consejos de fotografía,solo me resta

decirte ME ENCANTAN TUS PANORAMICAS!!!

besitos :-*

PepePenafiel
07/02/2010, 09:03
Bonita imagen Cesar, la presencia de la persona la mejora muchísimo y le da proporción.
Me dan la sensación de estar algo encajonada por arriba y por abajo pero en panorámicas suelo sentirme así con relativa frecuencia con lo que no sé si es una manía persona.

imported_admin
07/02/2010, 11:07
Falta algo :

Cada vez que paso por la foto me deja un sabor agridulce César :
Foto muy agradable y bien compuesta (aire por la izquierda aparte), pero me falta detalle / definición. Supongo que al redimensionarla ha perdido calidad.

AntoniCladera
07/02/2010, 12:45
Bona pano....
Una pega...... La persona està massa arran de l'esquerra i li dóna inestabilidat a la resta de la compo.....
Aire si....però tant.......... ;D ;D ;D ;D

bona foto....