PDA

Ver la versión completa : 1er Premi fotografia Fauna cinegètica I. Balears



AntoniCladera
08/02/2010, 18:03
Idò si, al·lots!!!!! Envii una foto de relleno, com es coixins... per fer més ple es sobre (no és sa foto que més m'agradi, ni molt manco!!!!!), i la trien com a guanyadora del I concurs de Fotografia de Caça de les Illes Balears, a la secció de fauna. Resulta que la segona classificada *també era meva( que era la que veritablement presentava com a cavallet guanyador.....La foto del tudó) A la fi el segon premi ha quedat desert.......

Segons el jurat, he flipat un poc, han destacat la pose de l'ocell, poc corrent, segons ells.....; el posader; els tons de la toma en general i la dificultat d'exposició(contrallum)...... *No sé, la pose...... aquesta pose ha estat habitual amb aquesta espècie.....però bono...... Estic súper content pel guardó!!!!!!
Ara toca invertir...... Em pens que al nikkor 85mm f/1.4...... li queda poc per venir a Menorca.... ;D ;D ;D ;D
;)


https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=2584& g2_serialNumber=1

imported_admin
08/02/2010, 19:59
ENHORABONA TONI!!. Ets un crak.

CarlosSilvestre
08/02/2010, 20:04
Creo que ya nos la habías enseñado a algunos. Pues no sé cómo sería la segunda pero esta es verdaderamente buena: la nitidez del ojo y el plumaje, los tonos pastel de la luz, ... la pose es lo de menos ¿no?
Celebro tus premios como propios por lo que admiro tu trabajo (bueno, tampoco eres mal tipo después de todo...) ;) ;) ;)

PepePenafiel
08/02/2010, 21:33
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ya te he dicho lo que pensaba por correo so c...... ;) ;) ;) ;) ;)
Me encanta el comentario de Carlos por la coincidencia de mis comentarios.
De todas maneras, ya te vale....ganando premios con fotos de relleno. ¡¡¡¡¡¡¡¡¡ABUSON!!!!!!!!!.

Felicidades Toni, todos salimos ganando por que la inversión nos permitirá seguir disfrutando de tu trabajo.
Si ampliais la foto veréis en el ojo la imagen de Toni disparando su tele sin parar.... 8-)

MariaFlorit
08/02/2010, 21:49
Toni creo que el Nikkor de 85mm te lo tienes más que ganado, y como dice Pepe, todos ganamos disfrutando de tu trabajo
!Muchas felicidades¡

!Que envidia sana que me das¡

XaviMarques
09/02/2010, 07:41
Enorabona Toni! segueix axi

VLafebre
09/02/2010, 16:48
Toni, aquesta és una d'aquelles (tantes!!!) fotos que jo mai no sabria fer. És increible com li pots treure tant de "suc" a una cosa aparentment tant simple com pugui ser un ocell. M'encanta!. Felicitats. Per cert, amb quin super tele està feta?

XecGomila
09/02/2010, 21:15
.. !! una vegada mes ... !! enhorabona .. estas que te surts... [smiley=thumbsup.gif]


.. d'aquet pas tindras tote la colecció d'objectius Nikon..... !!. a lo millor ens els podras llogar per dies ..... !!.. que bó...

imported_admin
10/02/2010, 00:19
Toni, aquesta és una d'aquelles (tantes!!!) fotos que jo mai no sabria fer. És increible com li pots treure tant de "suc" a una cosa aparentment tant simple com pugui ser un ocell. M'encanta!. Felicitats. Per cert, amb quin super tele està feta?
No creguis, en Toni no necessita grans teleobjetius, si no mira :

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=9834& g2_serialNumber=2
;D ;D ;D ;D
Bromes apart, no creieu que aquesta foto s'allunya gaire de la realitat, oi Toni?

AntoniCladera
10/02/2010, 08:34
Toni, aquesta és una d'aquelles (tantes!!!) fotos que jo mai no sabria fer. És increible com li pots treure tant de "suc" a una cosa aparentment tant simple com pugui ser un ocell. M'encanta!. Felicitats. Per cert, amb quin super tele està feta?

Gràcies, Vicenç....
Està feta amb es 500mm de sigma fixe. Molt lluminós.



Bromes apart, no creieu que aquesta foto s'allunya gaire de la realitat, oi Toni?

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
No Jaume, no..... Ja vos passare fotos de sa darrera sessió d'hidrohide.... ;D ;D ;D ;D ;D....molt bona aquesta..... ;D ;D

XaviMarques
10/02/2010, 08:43
Jojojo sembles un moro que vas a casar es dina ;D

CarlosSilvestre
10/02/2010, 13:20
Toni, aquesta és una d'aquelles (tantes!!!) fotos que jo mai no sabria fer. És increible com li pots treure tant de "suc" a una cosa aparentment tant simple com pugui ser un ocell. M'encanta!. Felicitats. Per cert, amb quin super tele està feta?
No creguis, en Toni no necessita grans teleobjetius, si no mira :

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=9834& g2_serialNumber=2
;D ;D ;D ;D
Bromes apart, no creieu que aquesta foto s'allunya gaire de la realitat, oi Toni?


¡¡¡ESTABA CANTADO QUE PONDRÍAS ESTA!!! ;D ;D ;D

imported_admin
10/02/2010, 14:29
;D ;DJe,je. Es que me lo dejaron a huevo...
Me he adelantado a tus intenciones?

CarlosSilvestre
10/02/2010, 16:03
;D ;DJe,je. Es que me lo dejaron a huevo...
Me he adelantado a tus intenciones?

Soy un vago. Me dió pereza copiar la foto del pps y pegarla aquí.

AntoniCladera
10/02/2010, 19:18
La venganza.......... serà terrible........ ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

MariaFlorit
10/02/2010, 19:34
No sé si te vengarás o no, pero yo me he reído un buen rato

PepePenafiel
10/02/2010, 22:01
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Genial, Jaume ¿donde vi esta foto original?.
Muy buena. :D :D :D