PDA

Ver la versión completa : Una de tennis



VLafebre
07/02/2010, 21:05
Bueno, bueno, bueno, com que ja m'he hagut de sentir si m'avorreixo...la veritat és que no, més aviat el contrari, cosa que ha fet que durant uns dies hagi estat sense poder fer fotos. Ahir si que en vaig fer, però encara les he de descarregar de la càmera. Així que aprofito per pujar-ne una de "vella", feta durant la última edició del Godó.
L'avantatge de fer aquesta foto és que no vaig haver de matinar (je, je..) sino el contrari, vaig esperar-me fins que el sol estigués suficientment baix per poder obtenir una ombra lo prou allargada perquè fos atractiva.
En podeu veure alguna més sobre mateix tema al meu àlbum.

Nikon D80
ISO 320
F:3,5
1/1250 sec.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=8758& g2_serialNumber=2

imported_admin
07/02/2010, 22:23
Bona,bona,bona.

L'enquadrament (es diu així?) crec que és la clau d'aquesta imatge.
La perspectiva, genial.
La diagonal de l'ombra. *... fantàstica.
La pilota congelada (no té res a veure amb la carn d'olla, eh?) acaba d'arrodonir l'escena.

Per mí, FotoFindera clara.

CarlosSilvestre
08/02/2010, 11:08
Excelente composición: la línea blanca, el jugador, la sombra. Muy buena Vicens.
Sólo una duda ¿desde dónde narices hicioste la foto?

XaviMarques
08/02/2010, 16:12
bona fotografia! res a dir

VLafebre
08/02/2010, 16:15
Carlos, te aclaro desde donde hice la foto. Durante el torneo, se montan unas gradas auxiliares de estructura metálica para dar más capacidad de público a la pista central. El lateral superior de esta grada auxiliar coincide casi con la vertical de un fondo de una de las otras pistas, donde se celebran otros partidos simultáneos. Hice la foto desde la esquina de la última fila de este lateral... molestando, previo aviso, un poquito a la gente. Pero fueron muy majetes, eso sí.

CarlosSilvestre
08/02/2010, 17:24
¡Ah! Pensaba que eras un superhéroe volador o algo parecido. En cualquier caso una gran foto, con una toma currada y no apta para vertiginosos. Gracias por los datos.

PepePenafiel
08/02/2010, 21:29
Preciosa Vicenç, felicidades. Hay que ser fotógrafo para ver esta fotografía. Me encanta

AntoniCladera
09/02/2010, 08:54
Idea preconcebuda genial. Bon punt de vista. Les línees creen tensió i acció...una bona foto.... ;)
Salut!!

VLafebre
10/02/2010, 12:55
Moltes gràcies a tots per les vostres crítiques. Que tingueu un bon dia.

BielPons
10/02/2010, 23:35
Molt bona, original i molt encertada.