PDA

Ver la versión completa : Barranc d'Algendar...again!



joangomila
26/02/2010, 17:36
Hola a totes i a tots!!!

Ara feia temps que no tenia temps ni per a fer fotos ni per a entrar al foro, la competició insular d'escacs no em dona temps per a altres coses, així que aprofit que aquesta setmana no he de jugar i que el passat diumenge vam anar al Barranc d'Algendar i Pas d'en Revull amb els companys del fotoclub del Cercle Artístic, per a deixar-vos algunes imatges i a veure si em donau alguns consells per tal de millorar una mica.

Gràcies a tots.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=13969 &g2_serialNumber=2

XecGomila
27/02/2010, 17:25
Hola Joan, bone prespectiva de aquestas 'ruines' ..... bone imatge, ....

.. per uns moments.... a primera vista he pensat si era montatje HDR, ??..

.. per proposar alguna millora, baix el meu punt de vista, tal vegada li falti un pel d'aire a sa banda esquera de sa barrera ... o el que seria el mateix... mes angular cap a l'esquerra .... i els nivelles d'entrada una mica foscos ....

.. m'agrade...

Salutacións.

VLafebre
27/02/2010, 18:22
Per aquesta foto, en general, et diría el mateix que t'he comentat a la nº II

joangomila
27/02/2010, 21:30
No és un montatge HDR per que, entre altres coses, no tenc ni idea de com es fa, jejejeje.
Gràcies pels vostres comentaris.

imported_admin
28/02/2010, 11:01
La foto m'agrada. Els nivells i la definició, no tant. El que em passa ( igual que amb les altres de la serie) és que no sé si aquest aspecte indefinit dels detalls és intencionada o no. Si no ho és , sospito que també tens un petit problema de pèrdua d'informació a l'hora de redimensionar.
Què m'en dius?

joangomila
01/03/2010, 09:08
Segurament deu ser aixi com dius, Jaume, de totes maneres m'estic trobant amb molts de conceptes que son nous per a mi i que em costa t'entendre i per tant també em costa saber per quin motiu es produeix i com evitar-ho. De totes maneres moltes gràcies per les aportacions, tot és important per anar progressant.

joangomila
05/03/2010, 18:40
Hola a tots de nou. A la primera imatge que vaig penjar li he aplicat un filtre d'enfoc i he jugat una mica amb les corbes. Estic una mica perdut, però em fa la impresió de que ha guanyat qualitat respecte a la primera. Voltros que en pensau?

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=16285 &g2_serialNumber=2

imported_admin
05/03/2010, 19:15
Cap dubte. Molt millor.
De totes maneres l'original hauria de tenir molta més definició com per no tenir que "salvar-la" amb la máscara d'enfocament.

L'original, té detall?

VLafebre
05/03/2010, 19:46
Ha millorat molt en línies generals, però ha perdut quelcom de detall en les zones més fosques (dins els forats de la roca, a la part superior esquerra de la imatge). Jo intentaria recuperar els detalls en aquestes zones, també amb "corbes" o jugant una mica amb l'eina "sobreexposar", fent servir un pinzell humit. Si treballes directament amb la imatge Jpeg i per tal de no degradar la imatge, és convenient duplicar la capa, treballar sobre la nova capa i després fusionar les dues capes.

joangomila
05/03/2010, 20:14
A la foto original s'hi aprecia més detall del que apareix aqui, potser sigui pel que també m'ha passat amb l'altre al pujar-la a la galeria del foro.
Moltes gràcies per les vostres observacions. En tenir més temps intentaré de posar-m'hi de nou. Ara toca preparar la partida d'escacs de demà. Bon cap de setmana a tots!