PDA

Ver la versión completa : ...Y volando voy....



AntoniCladera
03/03/2010, 09:21
....y volando vengoooo.....

Avui vull compartir aquesta difícil foto(per a mi) de Cames de Jonc(Himantopus himantopus) al vol, després de ser atacades per una arpella d'albufera.
Estava a s'aguait amb sa d700 i es 500mm més es teleconvertidor de nikon 1.4x (total de 700mm, ja que sa d700 és FF), quan vaig veure enfora una arpella amb ganes de venir a berenar a sa bassa..... Program sa càmara a ràfaga, enfoque continuu i seguiment de l'enfocament a 3D als 51 punts que té. L'arpella baixa segons les meves prediccions i imaginau-vos quin esvalot a la bassa: totes les anàtides van começar a aixecar el vol sense excepció. Els únics que no s'immutaven eren els agrons i els corbs marins, que amb la seva corpulència li podíen fer resistència a l'arpellot.
Em gir a la dret i veig un esbart de Cames de Jonc que venen cap a l'esquerra.... apunt.... les seguesc, enfoc i les fulmin.

El sistema d'enfocament 3D de la D700 funciona a la perfecció (sentencia).
El més engrescant d'aquest tipus de fotografia és que tens mil·lèsimes de segon per mesurar la llum(els blancs i els negres), enfocar, composar... un repte constant.

Aquesta foto només té un petit retall a la part de baix per donar un poc de dinamisme .....

Esper que vos agradi...

http://www.fotonatura.org/galerias/fotos/usr2713/12674773WA.jpg

D700
SIGMA 500mm 4,5
NIKON 1,4X
ISO 200
F/5,6
1/1000

VLafebre
03/03/2010, 13:52
Toni, gràcies per compartir aquesta magnífica presa fotogràfica. Sempre he trobat molt difícil, però a la vegada encoretjadora, aquesta disciplina fotogràfica. Una virtut adicional que s'ha de tenir és paciència, quilos i quilos de paciència...! L'enquadrament el trobo molt encertat i la dinàmica que transmet, fantàstica.
Una cosa, però: és el meu monitor o la trobo amb dominant magenta?.
En qualsevol cas, felicitats.
Salutacions.

AntoniCladera
03/03/2010, 14:12
gracies...en els dos monitors meus la veig bé de color...
salut
;)

XaviMarques
03/03/2010, 14:13
jo la trob fantastica, ara,..lo dificil que es fer fotos axi enorabona

imported_admin
03/03/2010, 14:24
1. Magnifica explicació, técnica, virtut i foto. Sobretot, gràcies per explicar els detalls que han envoltat a aquesta foto, no té preu.
2. Vicens : A mi, que em consideren un maniatic de la dominant magenta ( que ho veu quan altres no) no em sembla veure-la, però quan arrivi a casa, ho tornaré a mirar amb el monitor (que semble calibrat) i m'enfio mes.

PepePenafiel
04/03/2010, 13:46
Preciosa imagen con el suplemente de la dificultad de hacerla dadas las condicionesde las modelos.
Preciosa, pero no sé si la historia no es igual de bonita.
Toni, cuando se ven estas imágenes muchísima gente no imagina la dificultad que conlleva. Es obligatorio el recordarlo parta disfrutarlo doblemente.
Gracias por compartirla.

joangomila
04/03/2010, 14:13
Totalmente de acuerdo con Pepe. Enhorabona, Toni!!!

JoanCardona
05/03/2010, 22:47
Què t'he de dir que no t'hagin dit abans? O que ja t'hagi dit jo mateix altres vegades? Ses teves fotos són increïbles i és molt interessant rebre ses explicacions de quant costa aconseguir-les. Gràcies per compartir-les amb noltros.

"Sigue, sigue... no pares" (amb música...)

BielPons
07/03/2010, 16:55
Molt bona Toni i gràcies un altre vegada per ses explicacions.

elianaderrico
08/03/2010, 14:35
divina,me encanta!!!!!

felicidades!!!