PDA

Ver la versión completa : Amb una bona alhambra.... s'eliminen els tremolors



AntoniCladera
07/03/2010, 19:51
;) ;)

Vos pas una panoràmica feta a una part de sa Serra de Tramuntana. Que va des des Puig Roig(dreta) fins a s'entreforc(on acaba el Torrent de Pareis, Sa Calobra).... És una panoràmica que consta de 12 fotos verticals i realitzades amb un artilugi de fabricació casera(que uns quants ja vareu poder veure as s'excurssió des Barranc) renovat i millotar. Aquest aparell permet que l'eix òptic de l'objectiu sigui el que roti sobre l'eix giratori del trespeus, reduint el màxim les deformacions geomètriques i fent de les panoràmiques, fotos reals sense cap tipus de distorssió. Al eix òptic sobre el que gira damunt el trespeus se li diu punt nodal.

Bé menys rotlo... I per ordre vos pas:
1er: Sa responsable de que tot surti bé: L'Alhambra(feta d'avui matí. A contrallum rabiós... podeu observar com les llums altes amb el desenfoc, s'accentúen fins arribar a enlluernar.... ,,.... *;) ;) ;)

2on.- La panoràmica del Puig Roig.

3er.- Un panning d'una de les més de 100 motos que ens adelentaven de camí al Gorg Blau. Em vaig aturar per fer-ne algún....

Salut!!!

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=16918 &g2_serialNumber=1

D700
Nikor 50mm 1,8
f/1,8
1/8000"
-1ev
iso 200



https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=16959 &g2_serialNumber=1

D700
nikor 24-70mm 2.8 (a 24mm)
f/11
1/20"
+0,33EV
iso200
12 fotos vertical


https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=16963 &g2_serialNumber=1

d700
nikor 24-70mm 2,8
f/5,6
1/30"
iso200

;)

PepePenafiel
07/03/2010, 20:01
;D ;D ;D
Y luego te quejas...
La panorámica es preciosa ese dominio de tus cielos.... ( lástima se ve muy pequeñita , se merece mas amplitud para admirarla).
El panning es todo un desafío, de vez en cuando hago alguno porque me gusta pero hace muchísimo que no hago. ¡Lo tendré en cuenta!
Y por ultimo la responsable de que el efecto panning te haya quedado clavado es mi favorita LA PRIMERA. LA FOTO... ;) ;) ;) ;) ;)
Lo mas importante, ¿porque has elegido ese objetivo?

BielPons
07/03/2010, 20:44
Home indiscutiblement me quedo amb sa.....................

primera es que no hi ha discussió possible, aquest enquadrament, aquesta composició, es llum, es desenfoc i sobre tot lo que transmet aquesta foto. ;D ;D ;D ;D

Molt bones ses tres Toni.

VLafebre
07/03/2010, 21:11
Entenc que quan en toni ha possat les tres fotos, és que li agraden les tres, es clar. I és que les tres "se las traen", de bones. Un cop dit això, jo discrepo de l'opinió majoritaria i escullo la tercera. Com a "foto, foto", per mi és la que té més impacte visual, és difícil d'aconseguir i, amés, està molt ben resolta de d'edició. Però és el que hem comentat amb més d'una ocasió: tot es questió de gustos...

XaviMarques
08/03/2010, 15:41
Molt be!!!! axi m'agrada una colecció molt bona, però per jo sa que m'agrada mes es sa de sa moto, ja que te se seva dificultat de fer-la en moviment

CarlosSilvestre
11/03/2010, 11:12
La foto de la Alhambra una auténtica delicia de color, textura e, imagino, sabor.
La panorámica muy maja pero siempre es frustrante poder verlas sólo en la pantalla del PC.