PDA

Ver la versión completa : Barranc d'Algendar...again! (III)



joangomila
26/02/2010, 17:39
Y la darrera....

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=13979 &g2_serialNumber=2

XecGomila
27/02/2010, 17:39
aquesta, 'sa darrera', per jo es sa millora, ses altres tambe tenen el seu encant ,,,

, permetem .. .. te dire el mateix, per el meu gust, li falta algo de retoc de nivells d'entrada, tenen tendencia 'fosque' ....


Salutacions Joan.

VLafebre
27/02/2010, 18:32
L'efecte de desenfoc que li has donat en aquesta foto el trobo molt encertat. M'agrada. Crec, però, que també es pot millorar de llum molt fàcilment amb "corbes". També es pot fer amb "nivells", però a mi m'agrada molt més treballar amb "corbes" ja que els canvis que pots fer són més suctils i, a la vegada, el resultat final el controles molt millor. Per acabar, dir-te que el color del marc el trobo encertadíssim.
Salutacions!

joangomila
27/02/2010, 21:29
Hauré de posar-me a practicar amb les corbes idò. Gràcies.

imported_admin
28/02/2010, 10:58
Sí Toni, ho necessites. A veure si ens empenys en el tema del Tallers de Photoshop (PS).
Pel meu gust, dins el desenfoc artístic hi hauria d'haver alguna zona amb més nitidèsa.

joangomila
05/03/2010, 18:48
I aquesta una mica millor?

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=16290 &g2_serialNumber=2

joangomila
05/03/2010, 18:50
Per cert ara que em fixo amb una cosa, la imatge no es veu igual una volta penjada aquí de com la veig amb el PS4. És normal això? He pujat la mateixa imatge al facebook i no ha canviat gaire de com la veig amb el PS4 però la que he pujat a la galería queda molt més fosca.

Aquesta és la que es veu al facebook:

http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs418.snc3/25169_1262205992574_1152427848_30640431_731652_n.j pg

imported_admin
05/03/2010, 19:20
Un pel millor aquestes, però el detall és pobre.

Em costa veure la diferencia entre les dues darreres.
Aniria be, per fer una comparativa, posar-les juntes.

Això que dius Joan, ha passat alguna altre vegada i no sé a què es pot deure. Has mirat si de la foto de la galeria al foro hi ha també diferència?.

VLafebre
05/03/2010, 19:55
Jo si que hi veig diferències apreciables entre les dues últimes. La segona té els colors més intensos (s'aprecia molt en la gamma dels vermells/ocres), en canvi, la primera sembla una mica "desaturada".

joangomila
05/03/2010, 20:06
A la galeria del foro surt igual que aquí, amb menys intensitat de color, tal com diu Mr. Lafebre intentaré de posar-les juntes a veure es noten més les diferències:
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=16290 &g2_serialNumber=2http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs418.snc3/25169_1262205992574_1152427848_30640431_731652_n.j pg

El problema de la pobresa de detall es pot solucionar amb el PS o és un problema a l'hora de capturar la foto? Si es pot solucionar, quines serien les passes a fer?

imported_admin
05/03/2010, 20:42
Bona vista Vicenç!.

Jo crec que no hi ha una sola causa per la qual els resultats puguin perdre qualitat a l'hora de donar-la com a definitiva i pujar-la a una Galeria o aquí, al fòrum.

Abans d'elucubrar, com ja et vaig dir, hauries de confirmar que l'original té una qualitat bona, superior al resultat.
Si és així, m'ha semblat entendre que la metòdica a l'hora de tractar la imatge amb Photoshop és una de las primeres causes de pèrdua d'informació en el fitxer. Caldría seguir un fluxe de treball i conèixer com es cometen aquests errors. Això forma part d'un aprenentatge que es pot adquirir en llibres, com el de'n Mellado o en un curs amb gent, com en Toni, que saben perfectament què és el que fa perdre qualitat a una foto digital al tractar-la.
Per altre banda, també es perd informació i, per tant qualitat, segons el procés de redimensionament que s'empri. És un altre capítol que no cal descuidar.
Probablement hi hagin més motius que ho expliquin, però ja no en sé més. *Recorda que tot això és aplicable a partir d'una foto digital original ben enfocada i amb prou informació per a tractar.
Uf, quin rollo t'he clavat!.

joangomila
16/03/2010, 19:43
Podria ser que el fet de no tenir la configuració correcta de la gestió del color al PS4 en fos una de les causes???


Bona vista Vicenç!.

Jo crec que no hi ha una sola causa per la qual els resultats puguin perdre qualitat a l'hora de donar-la com a definitiva i pujar-la a una Galeria o aquí, al fòrum.

Abans d'elucubrar, com ja et vaig dir, hauries de confirmar que l'original té una qualitat bona, superior al resultat.
Si és així, m'ha semblat entendre que la metòdica a l'hora de tractar la imatge amb Photoshop és una de las primeres causes de pèrdua d'informació en el fitxer. Caldría seguir un fluxe de treball i conèixer com es cometen aquests errors. Això forma part d'un aprenentatge que es pot adquirir en llibres, com el de'n Mellado o en un curs amb gent, com en Toni, que saben perfectament què és el que fa perdre qualitat a una foto digital al tractar-la.
Per altre banda, també es perd informació i, per tant qualitat, segons el procés de redimensionament que s'empri. És un altre capítol que no cal descuidar.
Probablement hi hagin més motius que ho expliquin, però ja no en sé més. *Recorda que tot això és aplicable a partir d'una foto digital original ben enfocada i amb prou informació per a tractar.
Uf, quin rollo t'he clavat!.

PepePenafiel
16/03/2010, 23:51
Seguro que tiene su importancia Joan.
Saludos

CarlosSilvestre
17/03/2010, 09:38
La foto primera está algo baja de luces. Tal y como te propone Viçens con niveles y curvas se soluciona bien. Es cierto que con curvas hay más control...si se dominan bien, porque de otra manera acaban saliedo unos resultados de lo más exagerados. Yo, como no acabo de dominarlas del todo, recurro mucho a los valores prestablecidos, especialmente al contraste lineal. Pruébalo.

joangomila
17/03/2010, 10:14
Gracias por vuestros consejos.