Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Contemplació

  1. #1

    Contemplació

    Obtinguda a Montpeller.
    ISO 200
    1/320 - f8,0 - 100 mm (FF 200 mm)

    Nombre:  P3270107 FF.jpg
Visitas: 33
Tamaño: 574.0 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,218
    Blog Entries
    1
    Molt bona.
    I en color?
    Acabo d'assistir a un taller d'en Txema Lezcaun (Gràcies Xiscu, gracias Carlos, gràcies Revel'art). En aquest taller, ens va mostrar la seva gran imaginació amb els afegits i substitucions, per aconseguir transformar una foto vulgar en una extraordinaria foto artística. No te maníes en fer-ho. Això sí, té una cura exquisida amb les llums i transicions, de tal manera que sembla impossible apreciar el retoc.
    Seguint el seu tarannà, m'imagino substituir la bossa de nances per un ram de flors, com si el personatge dubtés en donar-li a la seva estimada...

    Ep!, no t'estic dient que ho hauríes de fer, sino que, aprofitant aquesta foto, explicar-vos aquesta part del treball d'aquest autor ( fotografía artística).
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    M'agrada l'escena i composició, el títol em sembla molt adeqüat.
    Tan sols intentaria baixar la intensitat de les llums de l'aigua per tenir més detall.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    Bona foto, Narcís!!. Títol molt encertat. M'agrada tal com l'has pujat.

  5. #5
    M'agrada Narcis, encara que estic d'acord amb sa proposta d'en Jaume...millor en color?

  6. #6
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    330
    Bona foto de carrer i el títol molt adequat. El blanc i negre crec que hi va bé amb aquest moment de contemplació d'aquesta persona!

  7. #7
    Gràcies pels vostres comentaris

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •